Z każdym klientem indywidualnie ustalamy zakres świadczonych usług , tak aby nasza współpraca była satysfakcjonująca dla obu stron.
Świadczymy usługi w zakresie:
- Prowadzenia ksiąg handlowych oraz księgi przychodów i rozchodów,
- prowadzenia ewidencji w uproszczonej formie ryczałtu,
- prowadzenia ewidencji VAT,
- sporządzania pełnej dokumentacji dotyczącej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia,
- sporządzenia umów o pracę, umów cywilno-prawnych (umowa o dzieło, umowa zlecenia), rachunków do umów cywilno-prawnych,
- sporządzenia list płac oraz deklaracji do US związanych z dochodami pracowników (PIT-11, PIT-4R),
- prowadzenia akt osobowych wraz z niezbędną dokumentacją,
- sporządzania deklaracji na potrzeby ZUS, Urzędów Skarbowych,
- porządzania obowiązkowych sprawozdań na potrzeby GUS,PFRON,
- sporządzenia zeznań rocznych.